Dla sponsorów

Jednym z najczęściej wymienianych czynników, decydujących o efektywności sponsoringu sportowego, są emocje towarzyszące zmaganiom sportowców.

Według badaczy, to właśnie one powodują, iż eksponowane na stadionach czy na strojach zawodników logotypy marek są lepiej przyswajane przez nasz umysł. Skutkuje to wzrostem świadomości marki wśród kibiców. Gdy zaangażowanie marki w sponsoring jest długotrwałe, stopień znajomości sponsora wśród kibiców potrafi być naprawdę wysoki.

Ważne jest również, że sponsoring (nie tylko sportowy) jest bardzo dobrze przyjmowany przez konsumentów.

W dobie powszechnej irytacji natrętną reklamą, zwłaszcza telewizyjną, sponsoring odbierany jest jako nienachalna forma promocji,

a banery reklamowe sponsorów dookoła boisk, logo na różnego rodzaju materiałach, a także na koszulkach zawodników są już uznawane za naturalne elementy widowiska

sportowego. Dodatkowo, odbiorcy zawodów sportowych obcują z marką przez cały czas trwania widowiska, nie mają możliwości „wyłączenia reklamy".

Kolejnym powodem, dla którego warto zainwestować

w sponsoring sportowy, są pozytywne skojarzenia z nim związane. Oczywiście różnią się one między sobą w zależności od dyscypliny sportowej, jednak warto pamiętać, że sport jakim jest piłka nożna, jest najbardziej powszechną dyscypliną w Polsce, jak i w Europie, a MKS ISKRA Małomice, jest najbardziej rozpoznawalnym klubem sportowym w lokalnej społeczności.

Innym z podstawowych motywów inwestycji w sport można podać stosunkowo niski koszt tej formy promocji, co może być jedną z przyczyn, dla których sponsoring radzi sobie lepiej niż inne narzędzia promocji. Koszt dotarcia z przekazem promocyjnym do określonej liczby odbiorców jest niższy chociażby dlatego, że logo marki pojawia się w środkach masowego przekazu bez wysiłku sponsora bądź sponsorowanego. Robią to za nich same media publikując zdjęcia
z meczy, wywiady z zawodnikami, zamieszczając zdjęcia i relacje z imprez sportowych. W ten sposób

z logotypem sponsora obcują setki a nawet tysiące osób.

Firma, która wspiera finansowo różne podmioty i przedsięwzięcia w zamian za reklamowanie swojego wizerunku, może zaliczyć wydatki na ten cel do kosztów uzyskania przychodów.


PROPOZYCJE PAKIETÓW SPONSORSKICH I PARTNERSKICH

Sponsor Partnerski.

Jeżeli Państwa firma chciałaby zostać naszym Sponsorem Partnerskim w zamian oferujemy:

  • umieszczenie na ogrodzeniu baneru lub banerów reklamowych - baner o rozmiarach ok. 5 m długości na 1,5 m szerokości, banery muszą zostać dostarczone (wykonane) przez Państwa firmę, (oferujemy bezpłatny projekt baneru, jednakże wykonanie tj. wydruk pozostanie do wykonania w kompetencji Państwa firmy);

  • umieszczenie logo firmy na materiałach poligraficznych wykorzystywanych w ramach organizacji i promocji w których brać będą udział drużyny klubowe (papier firmowy, bilety meczowe, zaproszenia, plakaty);

  • umieszczenie logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na funpage (Facebook);

Przyjmiemy również każdą inną ofertę sponsoringu np. rzeczowego, tj. sprzęt sportowy, stroje sportowe oraz inne rzeczy niezbędne w bieżącej działalności klubu, oraz darowizn.

Wzór umowy sponsoringowej (PDF)

[ZDJĘCIE - by wyświetlić, zmień ustawienia przeglądarki]

[ZDJĘCIE - by wyświetlić, zmień ustawienia przeglądarki]

[ZDJĘCIE - by wyświetlić, zmień ustawienia przeglądarki]

Kontakt: +48 691 69 00 50
E-mail: kontakt@iskramalomice.pl

Miejski Klub Sportowy ISKRA Małomice
ul. Kołłątaja
67-320 Małomice

Nasze konto :
67 9657 0007 0010 0100 0329 0001
Bank Spółdzielczy w Żaganiu

Filia w Małomicach
Ul. Jana Pawła II 13
67-320 Małomice

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości